2016/10/23

MUST HAVE AUTUMN

Mija już miesiąc od rozpoczęcia jesieni, więc
 przedstawiam wam moją listę Must Have na tę porę roku. Są to rzeczy klasyczne, które moim zdaniem każdy powinien mieć w jesienne dni. O te właśnie kilka drobiazgów muszę powiększyć swoją szafę.


Ciepłych swetrów mam wiele, ale ich nigdy za dużo. Przydadzą ci się na każdą okazję, a przede wszystkim będzie ci ciepło w chłodne dni.
Futrzana kamizelka to rzecz którą powinna mieć każda z nas. Pasuje również ze skórzaną ramoneską. Choć dodaje kilka kilo to otula twoje wnętrze. Ja „patyczkiem" nie jestem ale uwielbiam futra.
Klasyczne botki na klocku lub słupku. To hit już od kilku lat. Pasują do eleganckiej stylizacji, ale też do codziennego casualowego outfitu.
Długi klasyczny płaszcz też na pewno ci się przyda na chłodne dni.
To pewnie zauważyliście :
W tym sezonie króluje aksamit . W znanych sieciówkach znajdziemy aksamitne bluzki, sukienki, spódniczki, a także buty i płaszcze.

Do łask na nowo powracają także długie kozaki na klasycznym obcasie. 


♛♛♛

  Instagram:@cysiaaaxd
Snapchat:cysiaa_xd

3 komentarze:

  1. Futerkowe kamizelki i ogólnie kurtki są rewelacyjne. Również bardzo mi się podobają botki z aksamitu, no po prostu marzenie!

    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Botki na słupki jak dla mnie są największym hitem. :)
    http://inga73.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie te rzeczy, które wypisałaś mam każdej jesieni w szafie i je uwielbiam <3
    Mój kanał na yt
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :)