2016/11/10

To nie świat się pomylił.|JUST ME.

Hejka. Dzisiaj przychodzę do Was z pięknymi, jesiennymi zdjęciami. 
Piękna jesień.... tak przyszedł czas na jesienne  rozmyślenia. Od początku tego roku szkolnego mieszkam w Bursie i uczę się w jednej z najlepszych Szczecińskich szkół. Zawsze uważałam , że wszystko mi się należy. Dom był moją codziennością i tak naprawdę nie wiele dla mnie znaczył, po prostu był. Przecież to naturalne każdy go ma. Dopiero teraz potrafię się cieszyć tym, że mam swój pokój, swój dom. Dopiero teraz zaczęłam rozumieć jak dużą wartość ma rodzina, miłość i przyjaźń. 
I dopiero teraz cieszę się i doceniam, że mam rodzinę. Niewiarygodne jak szybko może się zmienić nastawienie drugiej osoby w zależności z której perspektywy patrzymy. Popełniłam duży błąd nie doceniając wcześniej niczego i dopiero teraz to widzę. To nie świat się pomylił, tylko ja.Niech te słowa będą dla Was wskazówką.   
A teraz kiedy podzieliłam się z Wami moimi spostrzeżeniami zapraszam do obejrzenia pięknych, jesiennych zdjęć. 
Nie zapomnijcie zerknąć na mojego 
          instagrama i snapchata :) 




Spodnie- Bershka
Botki-Deezee
Sweter-Only
Torba-H&M



♛♛♛

  Instagram:@cysiaaaxd
Snapchat:cysiaa_xd

1 komentarz:

  1. Oj tak, czasami jedno wydarzenie jest w stanie zmienić nasz punkt widzenia o 180 stopni.

    💦 YOZIZIRA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :)