2016/09/24

Official cooperation Malvina&photography | 15.09.2016

Hejka. Witam was po dość długiej przerwie. Miałam ostatnio dużo pracy i nie mogłam do Was napisać, ale obiecuję że od tego momentu posty i wpisy na DDOB będą się pojawiać nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie. 

Muszę się Wam pochwalić , że oficjalnie podjęłam współpracę z moją siostrą, która zaczyna swoją amatorską działalność w dziedzinie fotografii. 
Czemu 'oficjalna' ? Od początku bloga autorką pojawiających się na nim zdjęć jest właśnie moja siostra, ale dopiero teraz postanowiłyśmy bardziej uściślić formę naszej współpracy.  Z tego tytułu na zdjęciach pojawiło się nowe logo :)

Już niedługo pokażę wam jak zmieniło się moje wakacyjne życie w szkolną podróż. Piszcie co o tym myślicie, a może chcecie jakiś filmik na snapchat'ie ? Pytania do mnie? Wszystkie pomysły są mile widziane w komentarzach.

Wszystkie sesje i nowości możecie zobaczyć na facebook'owej stronie:






♛♛♛

  Instagram:@cysiaaaxd
Snapchat:cysiaa_xd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. :)