2016/07/26

There's always gonna be another mountain.

Hejka!Ostatnio nie miałam czasu do was napisać, ponieważ jestem na wyjeździe w górach i mam bardzo napięty grafik zajęć. Ciągłe relacje z wyjazdu możecie zobaczyć na moim Snapchacie i Instagramie.  Jestem teraz w pięknej, malowniczej okolicy w pobliżu naszych polskich gór.  Cieszę się że trafiłam akurat na piękną pogodę, bo jak wiadomo  jest zmienna i trzeba z niej korzystać w każdej wolnej chwili.  Dzisiaj wybrałam się do Wisły. Cudowna miejscowość, choć mała to tętni życiem. Postawiłam na ruch i szlakiem turystycznym wybrałam się na Soszów Wielki. Nie jest zbyt wysoki, bo ma 886 m.n.p.m , ale jest wystarczający aby spokojnie wejść na niego w upalne dni. Wielką przyjemność sprawia mi wspinanie się po górach, niesamowity jest ten moment kiedy już dochodzę na szczyt i mogę podziwiać piękne widoki. Mogłabym spędzić całe życie wchodząc na coraz to wyższe szczyty. Jest to coś pięknego, ale nie da się tego opisać. To trzeba zobaczyć.
 Wy też macie jakieś miejsca które zapierają dech w piersiach? 
A może również kochacie góry tak jak ja?
Poniżej możecie zobaczyć moich kilka fotek z dzisiejszego dnia. Zapomniałabym... Na moim blogu jest już 1000 wyświetleń. Nie było by ich gdybyście nie odwiedzali mojego bloga. Dziękuje wam za to i mam nadzieje że będzie was tu jeszcze więcej a moje wpisy sprawią że na waszej twarzy pojawi się uśmiech. Mam taką nadzieję.
Piszcie jak tam wakacje?










Dla wszystkich zainteresowanych:
Instagram: 

@cysiaaaxd

Snapchat:
cysiaa_xd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. :)