2016/07/18

Like,love, hate. Nie jestem sobą.

Witam was po bardzo długim okresie przerwy. Miałam już tysiąc pomysłów żeby do was napisać ale dopiero ostatnio odzyskałam hasło do serwisu Blogger. Nie wiem czemu, ale w ogóle nie mogłam się zalogować.   Ale to już nie ważne..
Ostatnio dość dużo myślałam o naszych emocjach które pokazujemy. Sama nie mam dnia żeby nie ukazywać swoich emocji, nie umiem być sztuczna, zawsze muszę powiedzieć co myślę. Zauważyłam że dużo ludzi ukazuje swoją dwulicowość na Facebooku i w życiu codziennym. Każdy przy pisaniu wiadomości używa emotikon, które moi zdaniem powinny nam pomóc przy wyrażaniu swoich emocji przez internet. Nie podoba mi się taka rozdzielność jednej osoby. Z jednej osoby powstają dwie     ( jak ? ). Zamiast być sobą zawsze i wszędzie, pisząc przez np. Facebooka kreujemy z siebie nową postać, która odbiega od naszej rzeczywistej. Próbujemy w sobie coś zmienić, albo zaimponować komuś.Dla mnie to nie ma sensu. Najlepiej jest być sobą i w realu i w internecie. Więc może lepiej  kiedy będziemy używać słów lubię, kocham, nienawidzę itp. gdy  będziemy naprawdę tak myśleli 
Co o tym myślicie?  Bądźmy przeciwko fałszywości.
Jak tam wakacje? :* 


Okulary: Pożyczone od mojej siostry, nie znajdziecie ich w Polskich sklepach bo są z Włoch
Bluzka SinSay
Spodnie Bershka
Torba H&M 



8 komentarzy:

  1. Zgadzam się z tobą w 100 %.
    http://agdik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. W stu procentach się z Tobą zgadzam!
    Piękne zdjęcia :)
    Hardkorowo normalna

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z Tobą.

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z Tobą.

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. dokładnie.
    bycie sobą >>> udawanie kogoś innego
    raz że czujemy się lepiej ponieważ nikogo nei udajemy i jesteśmy sobą
    a po drugie wiele osób, w tym ja doceniają bycie sobą

    OdpowiedzUsuń
  6. 21 year-old Assistant Manager Jamal Laver, hailing from Thorold enjoys watching movies like I Am Love (Io sono l'amore) and Watching movies. Took a trip to Laurisilva of Madeira and drives a Mercedes-Benz 540K Special Roadster. dlaczego nie sprobowac tutaj

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :)